CAT DUREAZA LIVRAREA?

In mod normal livrarea comenzii se face direct la dvs. acasa in termen de 1-3 zile lucratoare.

Pentru produsele ce sunt notate “Disponibil cu precomanda” livrarea poate ajunge pana la 2-3 saptamani

In momentul in care predam comanda catre firma de curierat veti primi email de confirmare (verificati si casuta SPAM), iar in urmatoarele zile lucratoare (exceptand weekend-ul) curierul va livra comanda, cu telefon in prealabil.

In cazul in care doriti sa faceti modificari ale comenzilor dvs. cum ar fi metoda de plata, adresa de livrare, sau a unor produse, termenul de livrare se poate prelungi.

 

CAT COSTA TRANSPORTUL?

pentru comenzi plasate pe site costul livrarii este de 25 lei TVA inclus

pentru comenzi provenite din cereri de oferta sau dimensiuni personalizate se calculeaza taxa de transport in functie de greutatea volumetrica

CARE ESTE PROCEDURA DE LIVRARE?

- Comanda va fi expediata din depozit intre 1 si 3 zile de la plasare (valabil pentru zilele lucratoare si pentru comenzile cu stoc disponibil). Sunt cazuri exceptionale in care, din cauza unor erori de inventar / descoperirea unor produse cu defect, acest termen poate fi prelungit. In aceasta situatie clientul va fi sunat de catre un operator al magazinului pentru informare si pentru oferirea unor solutii alternative.

 

- In fiecare zi lucratoare, curierul preia coletele din depozitul nostru pentru a le transporta in depozitul curierului de unde vor iesi spre livrare in ziua urmatoare. La expedierea comenzii din depozitul nostru, clientul va primi pe adresa de e-mail din comanda un mesaj de confirmare a expedierii coletului (e-mailul poate intra in sectiunea de Inbox sau de Spam a e-mail-ului) dar si un SMS de confirmare a expedierii comenzii

 

- Din depozitul curierului coletele sunt expediate in toata tara. Coletele vor fi livrate in aprox. 1-3 lucratoare din momentul preluarii din depozitul magazinului.

 

- In dimineata zilei de livrare clientul va primi un SMS in care ii va fi comunicat intervalul orar de livrare, numarul de telefon al agentului si alte informatii despre colet.

 

-  Inainte de livrare  curierul va contacta clientul la numarul de telefon din comanda pentru verificarea disponibilității și stabilirea locației de livrare. Daca clientul nu raspunde la telefon / numarul de telefon nu este corect curierul nu va face livrarea. Coletul nu va fi returnat ci va fi depus in depozitul Cargus din zona respectiva. Pentru o noua livrare clientul va trebui sa contacteze curierul la numarul de telefon din SMS-ul primit sau sa contacteze un operator al magazinului pentru reconfirmarea posibilitatii de livrare sau pentru oferirea unor date suplimentare. Dupa oferirea acestor informatii coletul va fi pus spre livrare in aprox. 1-2 zile lucratoare.