Consumatorii in calitate de persoane fizice au dreptul de a returna produsele comandate in termen de 30 de zile calendaristice de la livrare conform O.G. nr. 9/2016. Zilele sunt calculate de la data la care produsele au fost receptionate de catre client.

SC Euromatt Trade Invest SRL accepta retururi si pentru persoane juridice, dar sunt si exceptii de produse la care nu se accepta retururi:
- Covorase personalizate cu logo;
- Covorase care vin la comanda pe dimensiunile si specificatiile alese de catre cumparator;
- Covorase de aluminiu venite pe specificatiile si dimensiunile personalizate alese de cumparator;
- Produse care vin pe comanda si caracteristici la cererea clientului;
- Produse care vin pe comanda din import speciala;

Pentru returnarea produselor completeaza formularul de retur si asteapta sa fie contactat de colegii nostrii.

Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate.


Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile de retur, in functie de optiunea dvs, puteti alege un alt produs. In cazul inlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, veti plati diferenta; daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. SC EUROMATT TRADE INVEST SRL va inapoia suma in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului din partea Clientului.

Clientul suporta cheltuielile de returnare a produselor prin plata directa la curier sau la solicitarea expresa a acestuia din urma, prin retinerea din contravaloarea ce trebuie returnata.

Nu se accepta retururi ale produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. si care nu au fost consemnate in momentul receptiei produselor, in Procesul Verbal de receptie intocmit de Curier sau rambursarea sumei platite pentru produsul stornat.



NOTA: In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Anularea tranzactiei si rambursarea
Anularea unei tranzactii online si rambursarea sumei platite cu cardul este posibila si se realizeaza in conformitate cu politica bancii emitente, care va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile de la acceptarea returului. Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.